Kumpulan DP BBM Lucu Bahasa Palembang


Kebiasaan Tukang Parkir

Pura2 Jadi Banci Supaya Bisa Cipika cipiki dengan Raisa

Ngelobi Cewe
Nonton bola bawak cuko Kebiasaan Wong Palembang
Do'a  Untuk Jomblo

Cak cak malem mingguan, Awak Jomblo!
Serba salah

Cak ini dak ekspresi kamu nyingok mantan kamu putus?
Buyan nian kau ini ngarepi cinto yang dak pasti

Maenan budak jaman dulu dan jaman sekarang

Kasih ilham Ya Allah tolong kunci jawaban UN
Lah malam minggu lagi?
ecak ecak tedok ah....
Ngenes
Astajiiim... nyesel aku dulu pernah pacaran samo dio
Kantong kakak dak cak kantong doraemon!
Korban kamera 360
Kasian
Aku yang nyesek,
aku yang cemburu,
aku yang sakit hati,
aku yang nunggu kau
Tapi kau malah milih dio :'(
Kepala batu
Dikasih coklat oleh uong yang kito incer ..
It's something
Kato2 bijak wong kito
Oey dem budak!

Ketika uang kost-an mengalahkan segalanya
Lebih baik keluar malem daripado keluar didalem
Men di Palembang ini namonyo tekos angin
Kocak

Ngatoi wong jadi
dikatoi wong nak marah
edop diutan bae!

Amen kamu inget permen ini
masa kecil kalian luar biasa

Nyesek nian ooooy!!!
Galau nak ngadapi UN
Dibalik kamera 360

Korban PHP

Kalo lagi ado doet deket galo, kalo katek duet lari
KAWAN
Nah ini baru Windows 8

Tempat berdoa
saling sindir
galau curhat
Twitter

Kau nak buat akyu cemburu?
dak pacak yeee!!

La paya ngepek, maseh remedi tu lah
Mantan ngenes

Rai kau tu pentesnyo masukke cagar alam!!

Persetan dengan guru killer
Aku nak tedok!

Ampera Jaman Dulu

Kalo cewek kau cak ini!!
Potosi!

Sealay-alaynyo aku bepoto nak begaya apo bae
yang penteng dak pernah makek kamera 360
yang sxy lips pulo

Dulu aku dak pernah maen PB
Sekalinyo maen PB laangsung jadi GM

Apo cuma aku bae yang nemen nyosok seribu duganti permen/ 500 bagi 2

Kau biso sio sio ken aku sekarang
Tapi agek, jangan nyesel kau!
Biji Cabe

Jalan jalan ke tanjung batu, nyingok cewek bebaju biru
Adek galak, kakak laju, adek bonteng, kk dak tau
Ngaku bae kamu pasti penasaran samo rai wong ini
Pas nonton kartun Tom & Jerry

Cak ini dak ekspresi kamu
pas belom ngerjoke PR Matematika
Bapak adek punyo depot bangunan yo?
Kok tau?
Pantes be dempul galo rai tu!

Cie yang la ado pacar baru
Akunyo dilupoke!!!

Jomblo deh jadinyo

Mano budak yang melawan tadi?
Cubo bawak sini sebelum aku sepak!

Yang penting sepasang

Ado benarnyo jugo
Lamo la ngecas daripado di maenin}
itulah BB

Ma, Pa jingok lah aku pasti muat kamu bangga agek
ooo... ini yo gawe kau!!
aku mendep dirumah, kamu nyari btino laen!

Kalu mantan moreki kito dengan pacar barunyo
cukup dicakiinikebe rai kamu
S coret

Kalu dulu kecik pernah cak ini
masa kecik kau bahagia
Tanah bae ado pemiliknyo
Madak kau idak?
Jangan ngaku wong Palembang
kalo dak hobi ngerop cuko!!
Ya Allah
jauhkelah aku dari wong wong
yang nak meningke palak
Hahahhaa... oh God

Dokter anak aku lanang apo btino?
aku nak upadte dulu
Cak ini dak ekspresi kamu kalu ado kawan kamu yang
ngepek pas ulangan dak galak ngasih tau?

Jangan pernah kehilangan pulpenmu
Keren yo kalo Ampera cak ini?

Kato mamak aku, jaman sekarang ni cari yang pasti pasti bae
Jaman kakek dulu wong yang modus
tu dak laku laku

Kau nih hobi nian ngatoi wong.. dkatoi dak galak
sempel ke taik gek mulut kau...

Tendangan jarak jauh be biso gagal
apo lagi hubungan jarak jauh!!
Yes!! Jalan samo dio malem ini walaupun cuma makan mie tek tek di BKB
Apo cuma aku disini kalo dekat cewek cantik
bekeringat dengen?
Iyo kan?

Jaman sekarang nih susah nyari lanang yang setio dan bertanggung jawab,
jadi pacak2 lah kmu yang betino jago diri
Ajak adek malam mingguan bang!!
Ngecek ATM saldo tinggal 5 GB

0 komentar:

Posting Komentar

  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Google
  • Reddit
  • Netvibes
Design by eckoCS1Copyright © 2010 Cheater Baturaja | Powered by Blogger